Hanna Skye

Träningstorsdag

Kategori: Träning

Kilade ner på stan idag vid lunchtid och beställde en grymt god sallad: grönsaker, kyckling, räkor, brieost och cashewnötter. Satt på caféet nästan en timma, åt och pratade, innan det var dags för Philip att återvända till jobbet och för mig att styra steget mot gymmet. 
 
Med bra musik i lurarna och ett målmedvetet psyke kan ingenting gå fel. Bestämde mig för att träna biceps och triceps. Curlade, pressade, och kände mjölksyran komma smygande. 
Har ökat mitt intag av mat nu när jag kört igång med träningen igen, och det märks verkligen på min energi. 
På måndag tänkte jag även börja väga och räkna på allt jag äter, för att få en översiktlig koll på hur många kalorier jag får i mig samt se över intaget av kolhydrater, fetter och proteiner. Anledningen till att jag börjar väga och räkna först på måndag är att det är först då jag har tillgång till en matvåg.
 
Fick hem proteinpulver och en grymt snygg shaker igår, från MM SPORTS. 
 
Kommentera inlägget här: